پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5808
-
الف
+

مشت آخر فخیم زاده در آی‌فیلم

فیلم سینمایی «مشت آخر» پنجشنبه این هفته از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «مشت آخر» پنجشنبه این هفته از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده و تهیه‌کنندگی سید حامد حسینی، پنجشنبه این هفته 27 آبان ماه، از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود. 

این فیلم سینمایی توسط مهدی فخیم‌زاده کارگردان این اثر به نگارش درآمده و در سال 1398 در سینماهای سراسر کشور با فروشی نسبتا متوسط اکران شده است. 

«مشت آخر» به مسائل اجتماعی و خانوادگی می‌پردازد و در قالب طنز موقعیت و در ژانری که به کمدی اکشن موسوم است، حرف خود را به مخاطب می‌زند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است:

داستان پیر مردی است که از سالهای دور تا کنون در کاراته تبحر بسیار بالایی دارد ولی جهت امرار معاش تظاهر به فرتوتی می‌کند و در خیابان‌ها با دستیارش به صورت صوری معرکه دعوا به راه می‌اندازند و مردم جهت کمک سعی در جدا کردن آنها می‌کنند که در این میان دستیارش از شلوغی فضا کمک گرفته و جیب مردم را می‌زند و …

در «مشت آخر» گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمارزاده، آتنا مهیاری همراه با خود مهدی فخیم زاده به ایفای نقش می‌پردازند.

گفتنی است، فیلم سینمایی «مشت آخر» پنجشنبه 27 آبان ماه، ساعت 22:00 روی آنتن شبکه آی فیلم می رود و تکرار آن فردای همان روز در ساعت های 06:00 و 14:00 پخش خواهد شد.


جدول پخش شبکه آی فیلم

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر